by Cap d'estudis | 6set., 2022 | Genèrica
El dia 6 de setembre de 2022 hem fet el primer claustre presencial d’ençà la pandèmia. Finalment, la sensació de ”normalitat” s’ha instal·lat entre nosaltres. També la supressió d’algunes mesures organitzatives i conductuals com les entrades i sortides del centre...
by Cap d'estudis | 6set., 2022 | Activitats
Durant el 1r trimestre d’aquest curs 2022-2023 el professorat de l’institut Jaume I ha de realitzar formació sobre Estratègia digital. Aquesta formació ha estat impulsada pel Departament d’Educació a tots els centres de Catalunya per tal que el...