CONCURS DEL TIMBRE

CONCURS DEL TIMBRE

Petem-ho! Aquest és l’enllaç per participar al concurs de la música del timbre amb la cançó que aquests dies hem estat sentint: «Petar-ho», d’Oques Grasses, un grup de música en català format el 2010 a Osona. El seu estil musical és variat, però s’enquadra...