Exposició «El litoral de Salou»

Exposició «El litoral de Salou»

El passat 8 de febrer, l’alcalde Pere Granados, acompanyat de la regidora Júlia Gómez i del regidor Xavier Montalà, van inaugurar l’exposició fotogràfica itinerant “El litoral de Salou”. Aquesta exposició posa en valor el patrimoni de Salou; en paraules de l’alcalde:...