AMPA

Horari d’atenció:

1r dimarts de cada mes, d’11:00 a 12:00.

Aquest horari s’amplia en el període de venda de llibres de text.

Adreça de correu electrònic: ampa@iesjaume1.cat

L’AMPA és una associació que ens ofereix a totes les famílies una oportunitat per participar en la vida del centre educatiu i en l’educació que reben els nostres fills. Des de l’AMPA i exercint diferents responsabilitats les famílies podem implicar-nos en l’educació de tots els alumnes i en la bona marxa de l’institut.

Què fem?

• Participem en el Projecte Educatiu del Centre a través del Consell Escolar
• Col·laborem econòmicament amb el centre en recursos pedagògics, equipaments, activitats i sortides
• Gestionem els recursos: aportacions dels socis, subvencions…
• Premis Sant Jordi
• Sopar de comiat i obsequis dels alumnes associats de totes les etapes (ESO, BAT i Cicles Formatius)
• Venda de llibres i llicències digitals

Per exemple…

• Col·laboració en la compra d’equipament informàtic.
• Transport en la sortida al Saló de l’ensenyament de Barcelona de tots els alumnes de 2n de BAT i Cicles superiors.
• Escola de Pares i Mares.
• Xec regal premis Sant Jordi.
• Transport en la visita a la URV (Campus Tour) de tots els alumnes de 1r d’ESO i 4t d’ESO.
• Transport Projecte Tàndem a 3r d’ESO.
• Sopar de comiat dels alumnes associats de 4t d’ESO, de 2n de BAT i cicles que acaben.
• Obsequis als alumnes associats de 4t d’ESO, 2n de BAT i Cicles Formatius en finalitzar l’etapa.

Com fer-se soci

Es podrà efectuar el pagament de 15 € per família i curs escolar a través del plataforma de venda de llibres en el moment de fer la comanda de llibres.

Reserva de llibres amb l’AMPA

De cara a facilitar-vos la compra dels llibres de text per al curs 2021-2022, l’AMPA us ofereix, en col·laboració amb la distribuïdora GARMAR CB, la possibilitat d’efectuar la compra directament via online.

El procés de compra online s’activarà el 9 de juliol i es mantindrà actiu fins 11 d’agost 2021.


Instruccions de la plataforma de compra 

Per fer la compra online heu de seguir aquests passos:

  • Accedir a la pàgina web https://garmar.net/ on trobareu, si cal, un TUTORIAL per a fer la compra.
  • Clicar damunt de Compra llibres CURS 2021-2022
  • Registrar-se (el registre del curs anterior no és vàlid. Tothom ha de fer registre) i anotar el nom de l’alumne.
  • Iniciar sessió i anar a Nova comanda i posar el CODI: ampainsjaume121-22
  • Seleccionar curs i afegir a la cistella els llibres que necessiti.
  • Finalitzar la comanda, anar a caixa per pagament, de manera segura, mitjançant targeta bancària.
  • De manera immediata es rebrà un correu electrònic amb la confirmació de la compra

Recollida de llibres a l’AMPA de l’institut

Podreu recollir els vostres llibres entre el 8 i el 10 de setembre de 2021 entre les 10:00 i les 13:00 a l’institut.

Avís
  • Cal revisar atentament la llista perquè una vegada realitzat el pagament no es podran efectuar devolucions. Només es podran fer canvis en el cas que els llibres tinguin un error d’impremta o hagi un error en el paquet preparat per GARMAR CB.

Esperem que aquest nou sistema agilitzi i faciliti la gestió de la vostra compra de llibres.