AMPA

L’AMPA és una associació que ens ofereix a totes les famílies una oportunitat per participar en la vida del centre educatiu i en l’educació que reben els nostres fills. Des de l’AMPA i exercint diferents responsabilitats les famílies podem implicar-nos en l’educació de tots els alumnes i en la bona marxa de l’institut.

Adreça de correu electrònic: ampa@iesjaume1.cat

Què fem?

• Participem en el Projecte Educatiu del Centre a través del Consell Escolar
• Col·laborem econòmicament amb el centre en recursos pedagògics, equipaments, activitats i sortides
• Gestionem els recursos: aportacions dels socis, subvencions…
• Premis Sant Jordi
• Venda de llibres i llicències digitals

Per exemple…

• Col·laboració en la compra d’equipament informàtic.
• Escola de Pares i Mares.
• Premis Sant Jordi.
• Transport en la visita a la URV (Campus Tour) de tots els alumnes de 1r d’ESO i 4t d’ESO.
• Col·laboració en les festes de graduació de 4t d’ESO i 2n BAT i Cicles Formatius.

Com fer-se soci

Es podrà efectuar el pagament de 20 € per família i curs escolar a través del plataforma de venda de llibres en el moment de fer la comanda de llibres.

Reserva de llibres amb l’AMPA

De cara a facilitar-vos la compra dels llibres de text per al curs 2023-2024, l’AMPA us ofereix, en col·laboració amb la distribuïdora GARMAR CB, la possibilitat d’efectuar la compra directament via online.

El procés de compra online s’activarà el 10 de juliol i es mantindrà actiu fins el 10  d’agost de 2023.


Instruccions de la plataforma de compra 

Per fer la compra online heu de seguir aquests passos:

  • Accedir a la pàgina web https://garmar.net/ on trobareu, si cal, un TUTORIAL per a fer la compra.
  • Clicar damunt de Compra llibres CURS 2023-24.
  • Registrar-se (aquells que ja estiguin registrats poden fer servir les mateixes claus) i anotar el nom de l’alumne.
  • Iniciar sessió i anar a Nova comanda i posar el CODI: ampainsjaume123-24
  • Seleccionar curs i afegir a la cistella els llibres que necessiti.
  • Finalitzar la comanda, anar a caixa per pagament, de manera segura, mitjançant targeta bancària.
  • De manera immediata es rebrà un correu electrònic amb la confirmació de la compra
  • Opció d’entrega a domicili (cost addicional de 5€)

Recollida de llibres a l’AMPA de l’institut

Podreu recollir els vostres llibres els dies 29 i 31 d’agost i 4 de setembre de 2023 entre les 17.00 i  20.00 hores a l’institut.

Avís
  • Cal revisar atentament la llista perquè una vegada realitzat el pagament no es podran efectuar devolucions. Només es podran fer canvis en el cas que els llibres tinguin un error d’impremta o hagi un error en el paquet preparat per GARMAR CB.

Esperem que aquest nou sistema agilitzi i faciliti la gestió de la vostra compra de llibres.